Light.Move.Festival.Łódź najlepszym produktem turystycznym 2015 roku!

Portal WP Turystyka wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną przygotował plebiscyt, w którym miał zostać wybrany najatrakcyjniejszy, nowatorski i najbardziej przyjazny turystom produkt. Głosy oddawane były na atrakcję, która zdaniem internautów daje gwarancję przeżycia wielu niezapomnianych doznań kulturalnych, rozrywkowych lub rekreacyjno-przygodowych. Każda osoba mogła oddać tylko jeden głos. Głosowanie trwało od 19 września do 3 października.

Zdobywcą tytułu najlepszego produktu turystycznego 2015 roku, który otrzyma Certyfikat Internautów 2015 jest Light.Move.Festival.Łódź. Zagłosowało na niego 3026 osób. Drugie miejsce zajął Zamek Królewski w Chęcinach (2108 głosów), a trzecie Zamek w Mosznej (1285 głosów).

Głosowanie trwało przez dwa tygodnie, od 19 września do 3 października. W tym czasie głosy oddało 12135 internautów. Zwycięzca zdobył 25 procent waszych głosów.

W tegorocznej edycji konkursu do konkursu internetowego zostało zgłoszonych 16 produktów. Każde województwo wytypowało jedną kandydaturę. Produkt, który zdobył najwięcej głosów, otrzyma Certyfikat Internautów 2015. Zostanie on wręczony na oficjalnej gali organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną podczas Targów Tour Salon – 16 października 2015 roku w Poznaniu.

Więcej informacji pod adresem: http://turystyka.wp.pl/ oraz http://lmf.com.pl/

  • Pobierz PDF
  • Wyślij e-mailem
Skontaktuj się z nami

Kalendarz wydarzeń